O tym jakie znaczenie dla regionu i przedsiębiorców ma wsparcie i promocja regionalnego biznesu rozmawiali uczestnicy panelu dyskusyjnego „Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie” podczas X Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości, który rozpoczął się 13 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków.
„Made in Małopolska, bo pochodzenie ma znaczenie” to tytuł jednego z paneli dyskusyjnych nadchodzącego X Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości. 13 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków porozmawiamy o tym, jakie znaczenie dla regionu i przedsiębiorców ma wsparcie i promocja regionalnego biznesu, tradycyjnych, ale też niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei, a także samorządów. Małopolska jest Partnerem Głównym Kongresu.
W sobotnie popołudnie, po raz pierwszy po okresie pandemicznym, w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie gościliśmy Partnerów biorących udział w projekcie „Made in Małopolska”. Zaproszenie przyjęło 40 firm i instytucji skupionych wokół projektu. Uroczystość była okazją do wyróżnienia certyfikatami zarówno tych, którzy są jego Partnerami od lat jak również tych nowo przyjętych w poczet „Made in Małopolska”. Zaproszeni goście odebrali wyróżnienia z rąk Pani Iwony Gibas Członka Zarządu Województwa Małopolskiego, a także Radnych Województwa Małopolskiego: Anny Mikosz oraz Rafała Kosowskiego.
Bajkowe Święta – made in Małopolska
Małopolska to wulkan pozytywnej energii. Dobry pomysł łatwo jest rozpoznać. O najwyższej jakości konkretnej inicjatywy najlepiej zaświadcza znak „Made in Małopolska”. Regionalny projekt „Made in Małopolska” pomaga w promocji i rozwoju wartościowych idei i przedsięwzięć.
Made in Małopolska. Czyli ludzie z inicjatywą! - artykuł na stronie www.malopolska.pl
W Małopolsce zakochasz się od pierwszego wejrzenia. Ten region przykuwa uwagę na całe życie pięknem przyrody, różnorodnością kulturową, niezwykłą historią, architekturą… i dizajnem tworzonym przez artystów, na wskroś przesiąkniętych niezwykłym klimatem tego miejsca. To właśnie on tworzy wyrazisty wizerunek Małopolski i produktów jakie można znaleźć tylko tutaj. Oryginalne małopolskie przedsięwzięcia, urokliwe miejsca, atrakcyjne wzornictwo, innowacyjne produkty najwyższej jakości i wyróżniających się twórców skupia projekt „Made in Małopolska.
Made in Małopolska czyli oryginalny dizajn w mistrzowskim wydaniu! - artykuł na stronie www.malopolska.pl
"Made in Małopolska" to regionalny projekt wspierający wartościowe, wyróżniające się formy aktywności biznesowej, społecznej i kulturalnej. Źródłem i motywacją jest dla nas głębokie przekonanie, że w unikalnych miejscach, produktach, usługach, a także sposobie działania wielu firm i środowisk z Małopolski, tkwi olbrzymi potencjał. Najwspanialszym, naturalnym skarbem Małopolski jest właśnie woda.
Wypłyń na szerokie wody z Małopolską - artykuł na stronie www.malopolska.pl
"Made in Małopolska" to regionalny program wsparcia wartościowych, wyróżniających się form aktywności biznesowej, społecznej i kulturalnej. "Punktem wyjścia jest dla nas głębokie przekonanie, że w produktach, usługach, a także sposobie działania wielu firm i środowisk z Małopolski tkwi wielki, bezcenny potencjał. I tym dobrem chcemy się z Państwem dzielić" - mówi Witold Kozłowski, Marszałek Województwa Małopolskiego
Made in Małopolska. To pochodzenie ma znaczenie! - artykuł na stronie www.malopolska.pl
Małopolska ma się czym pochwalić. To wynik unikalnej fuzji wielowiekowej historii, skarbów natury oraz pracowitości i kreatywności mieszkańców regionu. Projekt „Made in Małopolska” realizowany przez regionalny samorząd, stanowi doskonałą okazję do pokazania tych wszystkich pełnych uroku miejsc, trafionych biznesowych przedsięwzięć, a także istotnych społecznie czy artystycznie inicjatyw.
Miejsca, które znamy i lubimy - artykuł na stronie www.malopolska.pl
Produkty regionalne z Małopolski są kwintesencją smaku i najwyższej jakości. Jest to kwestia bardzo gruntownie zbadana i pewna. Potwierdzana dokładnie, do ostatniego okruszka, każdego dnia i miliony razy przez szerokie grono konsumentów, mieszkańców, gości i turystów odwiedzających ten malowniczy region. Znak „Made in Małopolska” pomaga dokonać dobrego wyboru.
Made in Małopolska. Smak natury i tradycji - artykuł na stronie www.malopolska.pl
Czy można zbudować firmę lokalną, a jednocześnie globalną?
Taką, która czerpie z tradycji, a jednocześnie stawia na nowe technologie?
To niełatwe. Chyba, że zrobisz to w Małopolsce.
Bo Małopolska to wyjątkowe miejsce, miejsce, które wspiera przedsiębiorców, miejsce idealne dla biznesu.
Małopolska. Dobre miejsce na biznes! - artykuł na stronie www.malopolska.pl
"Made in Małopolska" to regionalny program wsparcia wartościowych, wyróżniających się form aktywności biznesowej, społecznej i kulturalnej. "Punktem wyjścia jest dla nas głębokie przekonanie, że w produktach, usługach, a także sposobie działania wielu firm i środowisk z Małopolski tkwi wielki, bezcenny potencjał. I tym dobrem chcemy się z Państwem dzielić" - mówi Witold Kozłowski, Marszałek Województwa Małopolskiego
Made in Małopolska. To pochodzenie ma znaczenie! - artykuł na stronie www.malopolska.pl
Jednym z sześciu filarów projektu "Made in Małopolska" jest Woda. Nieprzypadkowo. Pod tym względem Małopolska nie ma sobie równych. Posiadamy najlepsze wody mineralne w Polsce i ponad 30 procent wszystkich złóż wód leczniczych w kraju! Jako jedyny region w kraju posiadamy wszystkie typy wód leczniczych i mineralnych.
Z Witoldem Kozłowskim, marszałkiem województwa małopolskiego i Pauliną Surman, zastępcą dyrektora do spraw promocji i marketingu województwa małopolskiego, rozmawiał Jacek Bańka
Pochodzenie ma znaczenie – taka idea przyświeca Małopolsce w projekcie, którego głównym celem jest wsparcie solidnego regionalnego biznesu, ciekawego dizajnu, dobrego smaku, wartościowych inicjatyw, a także miejsc i obiektów szczególnie atrakcyjnych w regionie.
Made in Małopolska to obecnie znak jakości, o który starają się firmy reprezentujące regionalny biznes. Pochodzenie ma znaczenie nie tylko dla pomysłodawców tej etykiety, czyli Województwa Małopolskiego, ale zaczyna być rozpoznawalne wśród klientów. O małopolskim biznesie rozmawiamy z Witoldem Kozłowskim - Marszałkiem Województwa Małopolskiego, Jadwigą Wójtowicz - Radną Województwa Małopolskiego i Marcinem Strzelcem - dyrektorem zarządzającym firmy Wiśniowski.
Pochodzenie ma znaczenia – to idea przyświecająca Małopolsce w projekcie, którego głównym celem jest wsparcie solidnego regionalnego biznesu, ciekawego dizajnu, dobrego smaku, wartościowych inicjatyw, a także miejsc i obiektów szczególnie atrakcyjnych w regionie. Pomysł Województwa Małopolskiego polega na przyznawaniu specjalnego znaku „Made in Małopolska”, który potwierdza szczególną wartość małopolskiego biznesu, miejsc, obiektów, inicjatyw czy wyjątkową jakość produktów z naszego regionu.
Projekt Made in Małopolska polega na promocji regionalnego biznesu, tradycyjnych, a także niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei, a także samorządów. Zakłada budowę wizerunku Małopolski w oparciu o potencjał marek Partnerów projektu.
Co roku miliony turystów przyjeżdżają do Normandii spróbować camemberta w miejscu jego powstania. Rezerwują jesienne loty do Monachium, by uczestniczyć w bawarskim October Fest. Made in Małopolska to lokalny wymiar motywacji i pretekstów, które skłaniają do wybierania miejsc znanych "z czegoś" w regionie. O rozpoznawalnych punktach na mapie Małopolski rozmawiamy z Piotrem Rybą - Burmistrzem Krynicy i Grzegorzem Biedroniem - Prezesem Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Projekt „Made in Małopolska” stanowi platformę współpracy marketingowej Małopolski z uznanymi regionalnymi markami. „Pochodzenie ma znaczenia” jest ideą przyświecającą w tworzeniu projektu, którego nadrzędnym celem jest wsparcie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także miejsc szczególnie atrakcyjnych w regionie.
Tradycję i nowoczesność połączył znak, który pokazuje
potencjał Małopolski:
MADE IN MAŁOPOLSKA
Stąd się to wzięło!
Nowa marka regionalna promuje produkty, miejsca, inicjatywy warte
rekomendacji Małopolski.
Pochodzenie ma znaczenie!
Projekt realizuje Województwo Małopolskie
Spot reklamowy Made in Małopolska - rok produkcji 2018