Aktualności

„Made in Małopolska” to regionalny program wsparcia wartościowych, wyróżniających się form aktywności biznesowej, społecznej i kulturalnej. Punktem wyjścia jest dla nas głębokie przekonanie, że w produktach, usługach, a także sposobie działania wielu firm i środowisk z Małopolski tkwi wielki, bezcenny potencjał. I tym dobrem chcemy się z Państwem dzielić - mówi Witold Kozłowski, Marszałek Województwa Małopolskiego. 

Made in Małopolska. To pochodzenie ma znaczenie! - artykuł na stronie www.malopolska.pl

Jednym z sześciu filarów projektu "Made in Małopolska" jest Woda. Nieprzypadkowo. Pod tym względem Małopolska nie ma sobie równych. Posiadamy najlepsze wody mineralne w Polsce i ponad 30 procent wszystkich złóż wód leczniczych w kraju! Jako jedyny region w kraju posiadamy wszystkie typy wód leczniczych i mineralnych. 

Mamy w Małopolsce prawdziwy podziemny skarb. Zobacz jaki! 

Z Witoldem Kozłowskim, marszałkiem województwa małopolskiego i Pauliną Surman, zastępcą dyrektora do spraw promocji i marketingu województwa małopolskiego, rozmawiał Jacek Bańka

Pochodzenie ma znaczenie – taka idea przyświeca Małopolsce w projekcie, którego głównym celem jest wsparcie solidnego regionalnego biznesu, ciekawego dizajnu, dobrego smaku, wartościowych inicjatyw, a także miejsc i obiektów szczególnie atrakcyjnych w regionie.

Made in Małopolska to obecnie znak jakości, o który starają się firmy reprezentujące regionalny biznes. Pochodzenie ma znaczenie nie tylko dla pomysłodawców tej etykiety, czyli Województwa Małopolskiego, ale zaczyna być rozpoznawalne wśród klientów. O małopolskim biznesie rozmawiamy z Witoldem Kozłowskim - Marszałkiem Województwa Małopolskiego, Jadwigą Wójtowicz - Radną Województwa Małopolskiego i Marcinem Strzelcem - dyrektorem zarządzającym firmy Wiśniowski.

Pochodzenie ma znaczenia – to idea przyświecająca Małopolsce w projekcie, którego głównym celem jest wsparcie solidnego regionalnego biznesu, ciekawego dizajnu, dobrego smaku, wartościowych inicjatyw, a także miejsc i obiektów szczególnie atrakcyjnych w regionie. Pomysł Województwa Małopolskiego polega na przyznawaniu specjalnego znaku „Made in Małopolska”, który potwierdza szczególną wartość małopolskiego biznesu, miejsc, obiektów, inicjatyw czy wyjątkową jakość produktów z naszego regionu.

Projekt Made in Małopolska polega na promocji regionalnego biznesu, tradycyjnych, a także niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei, a także samorządów. Zakłada budowę wizerunku Małopolski w oparciu o potencjał marek Partnerów projektu.

Co roku miliony turystów przyjeżdżają do Normandii spróbować camemberta w miejscu jego powstania. Rezerwują jesienne loty do Monachium, by uczestniczyć w bawarskim October Fest. Made in Małopolska to lokalny wymiar motywacji i pretekstów, które skłaniają do wybierania miejsc znanych "z czegoś" w regionie. O rozpoznawalnych punktach na mapie Małopolski rozmawiamy z Piotrem Rybą - Burmistrzem Krynicy i Grzegorzem Biedroniem - Prezesem Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

Projekt „Made in Małopolska” stanowi platformę współpracy marketingowej Małopolski z uznanymi regionalnymi markami. „Pochodzenie ma znaczenia” jest ideą przyświecającą w tworzeniu projektu, którego nadrzędnym celem jest wsparcie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także miejsc szczególnie atrakcyjnych w regionie.

Logo Radia Kraków

Tradycję i nowoczesność połączył znak, który pokazuje potencjał Małopolski:  
MADE IN MAŁOPOLSKA
Stąd się to wzięło!
Nowa marka regionalna promuje produkty, miejsca,  inicjatywy warte rekomendacji Małopolski.
Pochodzenie ma znaczenie!
Projekt realizuje Województwo Małopolskie

100 procent emocji Made in Małopolska

Spot reklamowy Made in Małopolska - rok produkcji 2018