Made in Małopolska. Siła regionalnej marki

13 listopada br. w ramach XI Kongresu Polskiej Przedsiębiorczości odbył się panel „Made in Małopolska. Siła regionalnej marki”, którego moderatorem był Dawid Gleń - Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji UMWM.

Dyskusja dotyczyła patriotyzmu gospodarczego, siły lokalnego biznesu, marek lokalnych i regionalnych oraz ich możliwości rozwoju, a także wyjątkowości projektu „Made in Małopolska”. W debacie głos zabrali: Grzegorz Biedroń – Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Radny Województwa, Bożena Damasiewicz – Dyrektor Biura Zarządu FAKRO, Prezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości, Lidia Moroń- Morawska – Współwłaścicielka Pasieki Morawskich, Agnieszka Sendor - Współwłaścicielka gospodarstwa rybackiego Pstrąg Ojcowski oraz Anna Świątek – Dyrektor Biura Doliny Karpia.