11-12 września 2025 r. Kongres Marki Małopolska, odbywający się pod hasłem „Mądrość i fantazja w harmonii”, zagościł w Tarnowie. W bogatym programie Kongresu znalazł się panel dyskusyjny  „Made in Małopolska. Tradycyjnie na czasie”. 
Moderator Dawid Gleń - Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zaprosił uczestników panelu: Katarzynę Piszczkiewicz z Muzeum Etnograficznego w Krakowie, Janusza Zalarskiego z Przetwórstwa Mięsnego "Płatek", Jadwigę Śliwę z Centrum Kultury i Promocji Bobowej, Jana Karpiela Bułeckę z Karpiel Steindel Architektura do dyskusji na temat roli tradycji w rozwoju biznesu.  
Tradycja, niematerialne dziedzictwo i tożsamość mieszkańców były inspiracją i podstawą tworzenia projektu Made in Małopolska. 
Sukcesy partnerów jasno wskazują, że tradycja jest w modzie, tworzy niepowtarzalną nić pomiędzy pokoleniami, pomiędzy świadomym klientem i odpowiedzialną marką. 
W dyskusji wybrzmiało, że zmieniają się sposoby komunikacji z klientem, narzędzia edukacji i promocji, ale wciąż „na czasie” jest hasło: Pochodzenie ma znaczenie!