Moda na wodę

Za sprawą współpracy Województwa Małopolskiego z Radiem RMF MAXX, marka Made in Małopolska wypłynęła na szerokie wody ogólnopolskiej anteny.

Przez dwa tygodnie lipca 2024 marka Made in Małopolska wraz z wodami mineralnymi, towarzyszyła słuchaczom stacji RMF. Konkursy wodne, spoty, audycje edukacyjne nadawane były nie tylko z Krakowa. Plenerowe studio radiowe wraz ze Strefą Wód Mineralnych z Małopolski odwiedziło Rewal, Mielno, Ustkę, Dębki i Gdynię. Działania antenowe prowadzone były równolegle na antenie RMF MAXX, RMF FM, a także RMF MAXX Pomorze, RMF MAXX Szczecin oraz RMF MAXX Trójmiasto. Oprócz ciekawych audycji w eterze zadbaliśmy także, by plażowicze w nadmorskich kurortach mogli skosztować małopolskich wód mineralnych, wziąć udział w konkursach, wygrać pakiety wód czy pobyt w Małopolsce. W akcję mocno zaangażowali się partnerzy filaru Woda projektu „Made in Małopolska”: Polskie Wody Lecznicze, Piwniczanka, Kinga Pienińska, Uzdrowisko Wysowa, Cechini, Uzdrowisko Szczawnica, Uzdrowisko Krynica Żegiestów oraz Uzdrowisko Rabka.

Wody mineralne stanowią nasz ogromny małopolski skarb, który niesie ideę marki „Made in Małopolska – pochodzenie ma znaczenie – w świat. Ta ciekawa akcja nawodniła, napełniła radością i dużym entuzjazmem słuchaczy, a także samych turystów odwiedzających Bałtyk na początku lipca. W ciągu dwóch tygodni dotarliśmy do prawie 11,5 mln odbiorców na falach stacji RMF, wyróżnionej marką „Made in Małopolska”.